понеделник, 17 ноември 2014 г.

Леща със свинско и пресен спанак!

    Тази супа е нещо между обикновена леща-чорба и свинско варено, абсолютно вкусно от сега ви казвам, особено като е готвено на тих огън около два часа, можете да си представите за какво иде реч. Всъщност много ми е кеф като има обединение на две в едно, всички са доволни и няма реплики от рода, "...ами, нещо котлетче, това, онова...", ако имаше един начин всичко щеше да се хапва с котлетче или в най-добрия случай с джоланче, понякога вярвайте ми много ми е трудно да постигна баланса и в момент на прочит на подобни рецепти като тази ми идва вдъхновението! 


    Леща със свинско и пресен спанак!

    Продукти:
      идея BettyCrocker

    600-700 г свинско месо /използвах от бут/
    500 г леща
    3-4 дълги стръкове целина
    4 моркова
    3-4 скилидки чесън
    2 л пилешки бульон /използвах Maggi/
    400 г бейби спанак
    магданоз 


    Лещата се накисва за 2-3 часа.
    Морковите, целината, магданоза, чесъна и месото се нарязват.
    Смесват се всички продукти освен спанака в подходяща тенджера и се заливат с бульона, ако течността ви се види малко долейте с вода.
    Варете на слаб огън около два часа.
    Накрая добавете спанака.
    Може да подправите с малко сол.


    Да ви е сладко!

    *ако някой случайно се е запитал, ами този хляб защо е така пренебрегнат днес, ще кажа, че съм отделила специално място за него, защото той наистина е такъв.



9 коментара:

  1. Инка, сигурна съм, че е чудесна!
    И аз обичам 2 в 1!
    Чакам с нетърпение да обърнеш
    внимание и на хляба :)
    Прегръдка и усмихната седмица!

    ОтговорИзтриване
  2. Павлинче супата е превъзходна...,убедена съм!А снимките...,снимките са живи картини!Поздравления!:)

    ОтговорИзтриване
  3. Напълно подкрепям човека искащ котлетчета навсякъде, мъдро решение е тази супа!
    Прегръдка, Павлинка! Хубава нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  4. Направо ще си гребна лъжичка от екрана :) Изкусителни кадри Павлинка!

    ОтговорИзтриване
  5. Павлинка, и аз чакам хлебчето. Дотогава ще си загреба от питателната ти чорбичка. ;) Само ми е интересно - ти иначе без сол ли готвиш?
    Усмихната вечер!

    ОтговорИзтриване
  6. Павлинка, много обичам леща. Сигурно няма рецепта с леща, която да не съм коментирала. :) Но рядко правя тъй като никой друг не я яде, но смятам, че ако сложа малко месце, както е при теб, ще се наканят :) Записвам си я! Сърдечни поздрави, мила!

    ОтговорИзтриване
  7. Не устоях, загребах с голямата лъжица, ама само от лещата, де:))) Ех, Павлинче, тези снимки са невероятни просто. Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  8. Чак ми замириса от кадрите,Линка,великолепни са и те,и супата,точно й е времето,прелест!Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  9. Такава съм правила, ма без месото и много добре се получи. Като купя месо, ще пробвам и твоята, Линче. А снимките мога ли да пробвам, че пленяват;)?

    ОтговорИзтриване